خرید و فروش انواع دستگاه کارتخوان سیار در شیراز

خرید دستگاه کارتخوان شیراز

 صاحبان کلیه اصناف و مشاغل فعال در شیراز می توانند به صورت حضوری به دفتر شرکت واقع در  شیراز  – خیابان عفیف آباد – رو به رو کوچه ۱۸ – ساختمان ال سید – طبقه سوم – واحد ۳۱ مراجعه کنند و نسبت به سفارش و خرید دستگاه کارتخوان سیار به صورت حضوری اقدام کنند. برای سفارش غیر حضوری کافیست با شماره ۰۷۱۳۶۴۸۴۵۱۵ تماس حاصل نمائید و دستگاه کارتخوان مورد نظر خود را سفارش دهید.ثبت و فعال سازی دستگاه های کارتخوان های خریداری شده از پوز کالا حداکثر ۲ روز کاری فعال سازی می شود .

کارتخوان سیار پکس s910

دستگاه کارتخوان (پوز) سیار Pax S910

کارتخوان پکس S910 کوچک ترین و پرفروش ترین عضو خانواده PAX می باشد سرعت تراکنش این دستگاه کمتر از ۱ ثانیه می باشد و از آنتن دهی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد وزن این دستگاه بسیار سبک بوده و حمل آن بسیار راحت می باشد.

کارتخوان سیار پکس s90

خرید دستگاه کارتخوان (پوز) سیار Pax S90 رنگی

کارتخوان پکس S90  پرفروش ترین کارتخوان سیار در ایران می باشد. سرعت تراکنش این دستگاه بین ۱ الی ۲ ثانیه می باشد. بدنه این دستگاه در برابر ضربه مقام می باشد و از آنتن دهی نسبتا بالایی برخوردار می باشد.

کارتخوان سیار پکس A920

کارتخوان (پوز) سیار Pax A920 اندرویدی

کارتخوان پکس A920  پرفروش ترین کارتخوان اندرویدی در ایران می باشد. این کارتخوان قابلیت اتصال به برنامه حسابداری و فروش جهت ثبت اطلاعات تراکنش ها می باشد. سرعت تراکنش این کارتخوان کمتر از ۱ ثانیه می باشد و همچنین مجهز به بارکد خوان و دوربین می باشد.

سبد خرید

بستن
منو
دسته بندی
Shop
Home
Wishlist
My Account
دسترسی
رتبه بندی
افزودن به کارت
توضیحات